skip to Main Content
Streek   Afrika
Bevolking   16 105 000
Christelike bevolking   Honderde (Geopende Deure-beraming)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   3
2020 Ranglysposisie   3

3Somalië

Somalië bly nommer drie op die Wêreldwaarnemingslys as een van die lande waar Christene uiterste vervolging ervaar. Dit lyk egter of die situasie in die afgelope jare selfs meer versleg het. Islamitiese militante het hulle soektog na Christene verskerp, veral na dié in leierskapsposisies.

Daar is geen “kerklewe” in Somalië nie en dis onmoontlik om jou Christelike geloof openlik te erken. Islam word as ʼn noodsaaklike deel van die Somaliese identiteit beskou en as enige Somaliër daarvan verdink word dat hulle na Christenskap bekeer het, is hulle in groot gevaar. Lede van hulle familie, stam of gemeenskap sal hulle teister, intimideer of selfs vermoor. Vroue kan verkragting of gedwonge huwelike in die gesig staar.

Christene is ook in gevaar van al-Shabab, ʼn gewelddadige groep wat Sharia (Islamitiese wetgewing) probeer bevorder om daardeur alle aspekte van die samelewing te reguleer. Christene vanuit ʼn Moslemagtergrond word as ʼn teiken van “hoë waarde” deur al-Shabab gesien, wat dikwels gelowiges op die plek teregestel indien hulle geïdentifiseer word.

Ontmoet vir Momina

“Ons was almal dood, maar Jesus het gekom om ons te red en aan ons ʼn nuwe lewe te gee… ek los my lewe in Sy hande. Ek is so opgewonde daaroor dat God by my is waar ek ook al is en ek is verheug dat die Here my gebede hoor.”

Momina* (38) het Jesus in haar drome ontmoet en ʼn Christen geword. Haar man het haar verlaat en haar familie is beveel om haar nie te ondersteun nie. Gelukkig was vennote van Geopende Deure in staat om vir haar te voorsien.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Somalië

  • Bid vir families van diegene wat weens hulle geloof vermoor is, dat hulle vertroosting van hul Hemelse Vader sal ontvang en van hul bitterheid genees sal word.
  • Bid vir ʼn sterk Kerk om onder die Somali-mense te groei – wat op Jesus sal vertrou en sal honger en dors na God se regverdigheid.
  • Bid vir dié wat verantwoordelik is vir die moorde op Christene dat hulle met vrees vir die Here gevul sal word.

Hoe ondersteun Geopende Deure Christene in Somalië?

Geopende Deure ondersteun Somaliese gelowiges in die Horing van Afrika deur op dissipelskap, literatuurverspreiding en gemeenskapsontwikkeling te fokus, asook deur radioprogramme in die land uit te saai.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek