skip to Main Content
Ranglysposisie   7
2021 ranglysposisie   9
Streek   Afrika
Bevolking   211 447 000
Christelike bevolking   98 006 000 (46,4%)
Meederheidsgeloof   Christenskap

Laai gebedskyfie af

7Nigerië

Vervolging in Nigerië is, eenvoudig gestel, brutaal gewelddadig. In die grootste deel van noordelike Nigerië leef Christene onder die konstante bedreiging van aanvalle deur Boko Haram, die Islamitiese Staat Wes-Afrika-provinsie (ISWAP), Fulani-militante en kriminele wat met min nagevolge mense ontvoer en vermoor. Hoewel alle burgers in noordelike Nigerië aan dreigemente en geweld onderwerp word, word Christene dikwels spesifiek geteiken oor hul geloof – ISWAP en Boko Haram wil die Christelike teenwoordigheid in Nigerië uitwis, en Moslem-Fulai-militante val spesifiek Christelike dorpe aan.

Christene in sommige van Nigerië se noordelike state leef ook onder Sharia-wetgewing, waarvolgens hulle diskriminasie en behandeling as tweedeklasburgers ervaar. Christene wat vanaf Islam bekeer, ervaar verwerping deur hul families en word dikwels onder druk geplaas om hul geloof in Jesus te verloën. Soms word hulle ook gewelddadig aangeval.

Wat het vanjaar verander? Die geweld duur onverpoosd voort in een van slegs enkele plekke in die wêreld waar Covid-19-reisbeperkings en inperkings ʼn geringe impak op aanvalle teen Christene het. Die aanvalle en onsekerheid het ook na suidelike Nigerië versprei, waar Fulani-militante en ander gewelddadige rolspelers dit moeilik maak vir Christen-boere om toegang tot hul grond te verkry.

Ontmoet Rose

“Toe ek my man verloor het, het my skoonfamilie nie vir my omgegee nie. Hulle het nie kom kyk hoe dit met my of die kinders gaan nie. Toe ons dogter, Patience, oorlede is, het ek gedink hulle sal hulle oor my ontferm, maar niemand het gekom nie. Ek het pyn in my hart gevoel… Ek het egter besluit om die bitterheid te laat gaan en God toe te laat om my te genees.”

Rose, ʼn Christen in Nigerië wie se man deur Fulani-militante vermoor is.

pray

Bid vir Nigerië

  • Verlede jaar is gedomineer deur verslae van toenemende wetteloosheid. Bid asseblief dat president Buhari en die staatsgoewerneurs ywerig en deursigtig sal werk om blywende oplossings vir die toenemende veiligheidskrisis in noordelike Nigerië te vind.
  • Die trauma onder Christene is besig om ʼn krisisvlak te bereik omdat mans doodgemaak word, vroue verkrag en ontvoer word, en jeugdiges moedeloos oor die toekoms is. Bid vir genesing en hoop en dat die Here sal aanhou om hul geloof te versterk.
  • Bid dat Geopende Deure se werk in die land vrugte sal afwerp. Bid vir volgehoue beskerming en wysheid vir ons vennote wat moet reis en die risiko van aanvalle en/of ontvoering moet trotseer.

Hoe help Geopende Deure Christene in Nigerië?

Geopende Deure werk in vennootskap met die plaaslike Kerk in noordelike Nigerië om vervolgde gelowiges te versterk, te ondersteun, toe te rus en bystand te verskaf deur traumaberading (insluitende ʼn traumasentrum), Bybels en dissipelskapopleiding, sosio-ekonomiese hulp, geletterdheidsprojekte en wêreldwye gebedsondersteuning.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Back To Top
×Close search
Soek