skip to Main Content
Streek Noord-Afrika
Christelike bevolking 0,6% Christene in die land
Meederheidsgeloof Islam
2020 Ranglysposisie 4
2019 Ranglysposisie 4

4Libië

Baie gelowiges in Libië plaas hul lewens op die spel om Jesus te volg, want alle Libiërs word as Moslems geag en verbied om kerk toe te gaan. Bekeerlinge tot Christenskap moet hul geloof wegsteek. Hulle ervaar mishandeling en geweld weens hul besluit, veral van hul familie, indien dit aan die lig kom. Bybels en ander Christelike literatuur is verbode en daar is ernstige gevolge vir Christene wat hiermee betrap word.

Wat die situasie selfs erger maak, is die chaos en wanorde wat die land oorheers sedert die burgeroorlog in 2011. Die gebrek aan wet en orde beteken dat georganiseerde misdaad floreer. Dit stel verskeie militante Islamitiese groepe in staat om dele van die land te beheer, wat Christene nog meer kwesbaar maak vir vervolging. Verder is Libië ook ’n tuiste vir buitelandse werkers wat aanvalle, seksuele mishandeling, tronkstraf en mensehandel trotseer – en dinge kan selfs erger raak indien ontdek word dat hulle Christene is.

GETUIENIS

“Alle nuwe gelowiges begin as geïsoleerde gelowiges. Hulle vind Jesus as gevolg van drome, Christelike televisie of webwerwe. Die moeilikheid vir nuwe gelowiges begin eers werklik wanneer hulle oor Jesus begin praat.” – Charley*, ’n Geopende Deure-werker

Charley, ’n Geopende Deure-werker in Noord-Afrika, het die struikelblokke aanskou wat nuwe Christene in plekke soos Libië moet trotseer. ’n Normale kerklewe is byna onmoontlik, maar tog, ten spyte van die prys, volhard Libiese gelowiges in hul geloof.

*Naam verander vir sekuriteitsredes.

pray

Bid vir Libië

  • Bid vir nuwe Christene in Libië, veral diegene wat van Islam bekeer het en geïsoleerd is van ander gelowiges. Mag die Heilige Gees hulle versterk en bemoedig.
  • Bid dat baie Libiërs die Evangelie deur Christelike TV en webuitsendings sal hoor.
  • Bid vir die duisende buitelandse werkers in die land, wat geweld en mensehandel trotseer. Mag die Here hulle bewaar van uitbuiting en geweld. Mag die Christene onder hulle ’n helder lig en baken van hoop wees.

ONS WERK

Geopende Deure ondersteun die Kerk in Libië in samewerking met plaaslike vennote en kerke deur opleiding, literatuur-verspreiding, sosio-ekonomiese ontwikkeling, voorspraak en gebedsondersteuning vir gelowiges in die land.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek