skip to Main Content
Streek Arabiese Skiereiland
Christelike bevolking Minder as 1% Christene in die land
Meederheidsgeloof Islam
2020 Ranglysposisie 8
2019 Ranglysposisie 8

8Jemen

Die voortslepende burgeroorlog in Jemen het in een van die ergste humanitêre krisisse in onlangse tye ontwikkel – dit maak ’n alreeds moeilike situasie vir Christene selfs nog moeiliker. Terwyl die oorlog voortduur, ervaar Christene diskriminasie in die verspreiding van noodleniging – dit word hoofsaaklik deur Islamitiese organisasies en moskeë versprei.

Voordat die burgeroorlog uitgebreek het, was die meeste Christene in Jemen buitelanders. Baie het egter die land verlaat om van die geweld te ontvlug. Die meeste oorblywende Christene in Jemen is Jemeense Christene. Hulle moet hul geloof geheim hou, want dit is ’n groot skande wanneer ’n familielid Islam verlaat in hierdie sterk Islamitiese nasie. Só ’n bekeerling loop die risiko vir fisieke geweld of om vermoor te word indien sy geloof ontdek word, om die familie se eer te herstel.

Die vervolging is hewig en Islamitiese ekstremisme floreer, wat tot die ontvoering en moord van Christene lei. Tog is daar ’n toename in Christenskap, wat beteken dat meer plaaslike ondersteuning as tevore vir nuwe gelowiges beskikbaar is.

GETUIENIS

“God het ’n weg vir my gebaan om met ’n gelowige uit die plaaslike geloofsgemeenskap te trou. Hy het my voorgestel aan die wesenlike kerk, wat ek al lankal wou ontmoet! Ek sien my huwelik as ’n simbool van God se genade.” – Nadeen*, ’n Jemeense gelowige uit ’n Moslem-agtergrond

’n Jemeense gelowige, Nadeen, het letterlik niemand gehad om haar geloof mee te deel nie. Sy het egter ander gelowiges en die samesyn waarvoor sy so lank gebid het, aanlyn gevind. Sy is nou getroud met ʼn plaaslike gelowige, ook van ’n Moslem-agtergrond.

*Naam verander vir sekuriteitsredes.

pray

Bid vir Jemen

  • Bid vir God se hand op Jemen, vir genesing en ’n einde aan die burgeroorlog.
  • Die onbestendigheid in Jemen het ’n krisis ten opsigte van vlugtelinge, kos en gesondheidsorg geskep. Vra God om te help met die voorsiening van kos, skoon water en veiligheid vir die mense van Jemen.
  • Bid dat die geheime gelowiges van ’n Moslem-agtergrond sal moed hou en in hul geloof sal volhard.

ONS WERK

Geopende Deure ondersteun gelowiges in die Arabiese Skiereiland deur voorbidding, om hulle te help om sterk te staan wanneer hulle vervolging vir hul geloof in Jesus ervaar.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ONLANGSE NUUS

Back To Top
×Close search
Soek