skip to Main Content
Streek   Midde-Ooste
Bevolking   83 587 000
Christelike bevolking   800 000 (Geopende Deure-beraming)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   8
2020 Ranglysposisie   9

8Iran

Die Iranse regering sien die bekering van Moslems na Christenskap as ʼn poging deur Westerse lande om dié land se Islamitiese regering te ondermyn. Christene vanuit ʼn Moslemagtergrond word die meeste vervolg – hoofsaaklik deur die regering, maar ook deur hulle families en gemeenskappe. Geheime kerke gaan dikwels gebuk onder klopjagte, en hul leiers en lede word gearresteer en lang tronkstraf opgelê vir misdade teen nasionale sekuriteit.

Baie Iraniërs is nominale Moslems, en sommige nuwe Christene word gevolglik deur hul families aanvaar. Bekeerlinge van strenger Moslemfamilies ervaar ernstiger vervolging by die huis.

Christene van Armeense en Assiriese gemeenskappe word deur die staat erken en beskerm, maar word steeds as tweedeklasburgers hanteer. Hulle word nie toegelaat om ander van Jesus te vertel nie of om Persies te praat tydens hulle kerkdienste nie.

Ontmoet vir Darya

“Die harte hier is so gereed dat baie mense hul lewens vir Christus gee wanneer ons evangeliseer. Byvoorbeeld, wanneer gelowiges in ʼn taxi, bus of ander publieke plek oor Jesus Christus praat, smeek baie mense in trane om meer te hoor. Ongelukkig is daar baie om te oes, maar die arbeiders is min. Ek is seker as ons meer mense in ons bediening gehad het, sou die meerderheid van ons samelewing glo.”

Darya* is ʼn enkelma en huiskerkleier wat in Iran woon.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Iran

  • Bid vir gelowiges wat geïsoleerd is. Baie Christene durf nie hulle geloof met enigiemand om hulle deel nie en ken nie enige ander gelowiges nie. Hulle maak staat op aanlynhulpbronne om meer oor God te leer.
  • Bid vir Christene wat tans in die tronk opgesluit is weens hul geloof. Die toestande is baie sleg in Iranse tronke en die pandemie het dinge verder vererger.
  • Bid vir diegene wat voorspraak maak vir die regte van Christene in Iran, beide binne en buite die land, dat daar na hulle geluister sal word en dat God hulle sal beskerm.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Iran te help?

Geopende Deure ondersteun die Kerk in Iran deur plaaslike vennote. Aktiwiteite sluit in aanlynbediening, multimediaproduksies en voorspraak. Spesiale aandag word aan Christenleiers, vroue, voormalige gevangenes, die jeug, jeugleiers en kinders gegee.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek