skip to Main Content
Ranglysposisie   28
2021 ranglysposisie   47
Streek   Asië
Bevolking   274 854 000
Christelike bevolking   33 620 000 (12,2%)
Meederheidsgeloof   Islam

28Indonesië

Die vervolging van Christene in Indonesië het die afgelope jare drasties vererger. Daar was binne ʼn ses-maande tydperk tussen 2020 en 201 drie aanvalle op Christene, waarin agt gelowiges doodgemaak is. Die Indonesiese samelewing het ook ʼn meer konserwatiewe Islamitiese karakter aangeneem, wat ekstra druk op Christene plaas. Talle bekeerlinge vanaf Islam ervaar druk van hul families om na dié geloof terug te keer. Daar is ook bekeerlinge vanaf Hindoeïsme in Bali.

Kerke wat by evangelistiese uitreike betrokke is, loop die risiko om deur Islamitiese ekstremistiese groepe geteiken te word. Ekstremistiese groepe is sterk in sekere brandpunte en het ʼn groot invloed op die samelewing en politiek. In sommige streke ervaar kerkgroepe probleme om toestemming te kry om kerke te bou. Selfs wanneer hulle daarin slaag om aan alle wetlike vereistes te voldoen (insluitende die wen van hofsake), ignoreer die plaaslike owerhede hulle dikwels steeds.

Wat het vanjaar verander? Ongelukkig het die vervolging van Christene in Indonesië drasties versleg, wat gelei het tot ʼn styging van 19 plekke en een van die grootste stygings op vanjaar se Wêreldwaarnemingslys. Die hoofoorsaak van hierdie styging is ʼn toename in geweld. In Maart 2021 het selfmoordbomaanvallers ʼn kerk in Makassar geteiken, maar gelukkig is niemand dood nie. Agt Christene is egter in November 2020 en Mei 2021 in twee aanvalle in Sentraal-Sulawesi dood. ʼn Terroristegroep met verbintenisse tot die Islamitiese Staat was vir die aanvalle verantwoordelik.

Onmoet Wanda

“Een ding waarmee ek oorweldig is, is die liefde van my Christen-vriende. Ek voel asof ek ʼn nuwe familie gekry het nadat my biologiese familie my verstoot het. Ek voel nie alleen in hierdie nuwe lewensreis nie.”

Wanda is vanaf ʼn Moslem-agtergrond afkomstig. Sy het ʼn Christen geword deur ʼn droom en die bediening van haar neef en ʼn vriend. Sy het egter vervolging van haar familie ervaar en is gedwing om uit hul huis te trek. Toe Covid-19 toeslaan, het sy gesukkel om vir haarself te voorsien – tot Geopende Deure se plaaslike vennote ingetree het om te help.

pray

Bid Vir Indonesië

  • Bid vir God se vertroosting en genesing vir almal wat deur die onlangse aanvalle op Christene, waarin agt gelowiges doodgemaak is, beïnvloed is.
  • Bid dat Christene wysheid en vrymoedigheid sal kry terwyl hulle Jesus volg in ʼn samelewing wat ʼn toenemende Islamitiese karakter aanneem.
  • Bid dat die invloed van ekstremistiese Islamitiese groepe sal verminder; vra die Here om Homself te onthul aan diegene wat Hom teenstaan.

Hoe help Geopende Deure Christene in Indonesië?

Geopende Deure werk deur plaaslike kerkvennote om vervolgde Christene in Indonesië te ondersteun met dissipelskap en vervolgingsvoorbereidheid-opleiding, Bybels en Christelike literatuur, sosio-ekonomiese ontwikkelingsprojekte, noodleniging, voorspraak en geleenthede vir interkerklike byeenkomste.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Back To Top
×Close search
Soek