skip to Main Content
Streek   Afrika
Bevolking   112 759 000
Christelike bevolking   67 491 000 (59,9%)
Meederheidsgeloof   Christenskap (Ortodoks)
2021 Ranglysposisie   36
2020 Ranglysposisie   39

36Ethiopië

In Ethiopië hang die vlak van vervolging dikwels af van watter tipe Christen jy is en waar jy woon. Weens die regering se spesiale verhouding met die Ethiopiese Ortodokse Kerk, word ander denominasies – veral Evangeliese en Pinkster-Protestante Kerke – deur die staat en die Ortodokse Kerk vervolg. Christene wat van denominasie verander en die Ortodokse Kerk verlaat, ervaar druk van hul families en gemeenskappe, en ernstige mishandeling. Verder kan kerke verhoed word om godsdienstige byeenkomste te hou.

Die ander belangrike faktor wat vervolging in Ethiopië beïnvloed, is Islamitiese ekstremisme. Bekeerlinge tot die Christendom vanaf Islam word deur hul families en omliggende gemeenskappe geteister en onderdruk, veral in die oostelike en suidoostelike dele van die land. In sommige streke word Christene toegang geweier tot gemeenskapshulpbronne, verwerp en teen gediskrimineer. Verder word sommige Christene ook aan geweld onderwerp wanneer Islamitiese ekstremiste kerke en huise aanval.

Vroue ervaar veral sekere soorte vervolging in Ethiopië. Christenvroue word gedwing om met nie-Christene te trou en hul geloof prys te gee. ʼn Vrou in ʼn ongelowige gebied wat na Christenskap bekeer, sal waarskynlik deur haar man geskei word. Sy kan ook toesig oor haar kinders verloor.

Ontmoet Khalid

“My familielede is Moslems en bid vyf keer per dag. Toe ek Jesus Christus aangeneem het, het ek opgehou om saam met hulle te bid. Hulle het gesê dat ek die kultuur besoedel het, en dat ek hulle en hul geloof verraai het. Hulle het my gedwing om die huis te verlaat. Hulle het geweier om vir my kos en blyplek te gee. Hulle het selfs gedreig om my dood te maak. Hulle dink dat ek sal terugkom wanneer ek honger word. Ondanks al hierdie dinge het God se beskerming my gered.”

Khalid* is deur sy familie verwerp omdat hy Jesus gekies het en het gevolglik van ander se welwillendheid afhanklik geword. Hy is egter te danke aan Geopende Deure se vennote vandag ʼn suksesvolle entrepreneur wat na sy familie kan omsien en ʼn impak op talle ander lewens het.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Ethiopië

  • Bid vir die Christen-denominasies in Ethiopië, veral vir die Ethiopiese Ortodokse Kerk. Bid dat hulle sal besef dat eenheid moontlik is in Jesus, en dat hulle alle Christene onder die banier van Christus se koninkryk sal omhels.
  • Bid vir Christene wat in gebiede bly waar Islamitiese ekstremiste aktief is. Bid vir beskerming en dat daar nie teen hulle gediskrimineer sal word of hulle onderdruk sal word nie.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Ethiopië te help?

Geopende Deure se werk in Ethiopië fokus daarop om Christene toe te rus vir bedieningswerk, soos om ʼn plaaslike vervolgde gemeente te lei, die Evangelie met ongelowiges te deel of nuwe gelowiges te help om hul kennis van Christus te verbreed. Geopende Deure help ook Christene om die emosionele en fisiese gevolge van vervolging te hanteer deur lewensonderhoud-ondersteuning en -opleiding aan kerkleiers en Christene te bied, en deur volgelinge van Jesus te help om vir vervolging voor te berei.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek