skip to Main Content
Streek   Midde-Ooste
Bevolking   102 941 000
Christelike bevolking   16 250 000 (Geopende Deure-beraming)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   16
2020 Ranglysposisie   16

16Egipte

Alhoewel Egipte se regering positief oor die land se Christen-gemeenskap praat, laat die tekort aan ernstige wetstoepassing en die plaaslike owerhede se onwilligheid om Christene te beskerm hulle kwesbaar vir alle tipes aanvalle, veral in Bo-Egipte. Vanweë die diktatoriale aard van die regime is geen kerkleiers of ander Christene in ʼn posisie om op te staan teen hierdie gebruike nie.

Verder, in kontras met hoe moskees en Islamitiese organisasies hanteer word, word kerke en Christelike nie-regeringsorganisasies se vermoë beperk om nuwe kerke te bou of sosiale dienste te bied. Christene vanuit alle agtergronde ervaar probleme om nuwe plekke vir gemeenskaplike aanbidding te kry. Die probleme kan toegeskryf word aan staatsbeperkings, gemeenskaplike vyandigheid en bendegeweld.

Christene vanuit ʼn Moslemagtergrond ervaar dikwels groot struikelblokke om hul geloof uit te leef, siende dat hulle enorme druk van hul families ervaar om terug te keer na Islam. Die staat maak dit ook onmoontlik vir hulle om enige amptelike erkenning of dokumentasie van hul omskakeling na Christenskap te ontvang.

Ontmoet vir Marqos

“Nie lank nadat my pa vir sy geloof vermoor is nie, het ek byna my geloof prysgegee. Ek weet nie hoe ek my las dra nie, maar ek doen dit. Ek voel nie dat dit ek is nie. Dit moet die Heilige Gees in my lewe wees. Ek kon God verloor het en ʼn ateïs geword het. Ek is gelukkig dat God dit verhoed het. Hy het my pad gekies. Hier kan ek vir my familie sorg, en hier het ek God gevind. Wat ook al gebeur, selfs al het jy weggedraai van die Here: Bid net. Bid, en draai altyd terug na God.”

pray

Bid vir Egipte

  • Bid vir alle Christene wat in die tronk is of aangehou word, en vir die veiligheid van alle Christene terwyl hulle aangaan met hul daaglikse lewens.
  • Bid vir ʼn einde aan alle valse aantygings en sinnelose aanvalle teen Christene, en dat daar ʼn dringendheid by die plaaslike polisiemagte sal wees om geregtigheid vir alle oortredings te soek.
  • Bid dat Christene in Egipte die waagmoed en wysheid sal hê om die lig van Christus helder in hul gemeenskappe te laat skyn.

Hoe help Geopende Deure Christene in Egipte?

Deur samewerking met plaaslike kerke en vennote, ondersteun Geopende Deure die Kerk in Egipte met geletterdheidsopleiding, onderrig, voorspraak, mediese sorg en jeug-, familie- en vrouebediening.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek