Skip to content
Streek Latyns-Amerika
Christelike bevolking 49 079 000 (95%)
Meederheidsgeloof Christenskap
Vernaamste bedreigings • Georganiseerde korrupsie en misdaad
• Stamonderdrukking

Totale telling

68%

Druk

65%

Geweld

84%

Onlangse nuus

Elke R150

wat maandeliks gegee word, kan aan die dringendste behoeftes van gelowiges wêreldwyd voldoen.

34Colombië

Colombië se president, Gustavo Petro, het verlede jaar met die betreding van sy amp ʼn plan vir “algehele vrede” voorgehou. Maar kerkleiers word steeds geteister, afgepers en vermoor weens geweld rondom die beheer van gebiede tussen gewapende guerrillas, dwelmbendes en ander gewapende groepe. Christene wat dit hier waag om in die openbaar oor korrupsie en geweld te praat, word vir hul dapper getuienis aangeval. In wese kan enige optrede wat ʼn groep as uitdagend beskou of wat hul onwettige aktiwiteite teëstaan, tot gewelddadige aanvalle of geweldige druk lei.

By sommige inheemse gemeenskappe is daar soms beduidende teenkanting van Christen-sendelinge en enigiemand wat van tradisionele gebruike tot bekering gekom het om Jesus te volg.

Daar blyk ook ʼn groeiende onverdraagsaamheid teenoor Christelike sienings in die openbare sfeer te wees, veral oor onderwerpe rakende die lewe, gesin, huwelik en godsdiensvryheid. Soms kan Christene van haatspraak en onverdraagsaamheid beskuldig word, wat selfsensuur kan bevorder.

Ontmoet Thiago

“Ek wil graag vir die gewapende rebellegroep sê dat ek hulle vergewe ten spyte van al die kwaad wat hulle gedoen het. Hulle het dalk nie geweet of gedink oor wat hulle doen nie, en ek koester nie ʼn wrok nie.”

Thiago (naam verander), ʼn Colombiaanse tiener wie se broer met geweld gewerf is en later deur ʼn gewapende militante groep vermoor is.

Wat doen Geopende Deure om te help?

Geopende Deure versterk die vervolgde Kerk in Colombië deur Bybelverspreiding, opleiding, traumasorg, gemeenskapsontwikkelingsprojekte, noodleniging, opvoeding en skuilhuise vir kinders.

Bid asseblief

  • Vra God om kerkleiers te beskerm en te help om Hom ten spyte van die gevaar te dien.
  • Bid vir krag vir gelowiges wat deur inheemse groepe as verraaiers beskou word.
  • Vra God om Geopende Deure se Kindersentrum te beskerm en te bewaar.

Teken in om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Back To Top
Soek