skip to Main Content
Streek Southeast Asia
Christelike bevolking 9.1% Christians in the country
Meederheidsgeloof Islam
2020 Ranglysposisie 40
2019 Ranglysposisie 42

40Maleisië

Alhoewel die staat van Maleisië amptelik sekulêr is, omskryf die grondwet etniese Maleiers as Moslems. Dit is in amper elke staat onwettig om Islam te verlaat. Gelowiges vanuit ’n Moslemagtergrond ervaar die ergste vervolging. 

Die regering implementeer ook beleide wat voorkeur gee aan Maleiers en inheemse mense in terme van behuising, skoolonderrig en belastingvoordele. In die praktyk is hierdie voordele net van toepassing op Moslems. Indien hulle Christene word, word die voorregte vinnig onttrek. Christene wat deel vorm van die Indiese en Chinese minderhede, geniet ook nie hierdie voordele nie. Enigiemand wat afwyk van hul inheemse gelowe, staan nie net die grondwet teen nie, maar ook die breër samelewing – insluitend diegene in magsposisies. 

Rooms-Katolieke en Metodiste word gereeld deur die owerhede dopgehou, terwyl nie-tradisionele Protestantse groepe wat aktief is in hul geloofsgetuienis selfs meer geteiken word. 

GETUIENIS

“Ek kan nie aktief deelneem in die kerk nie, want ek wil nie hê dat enigiemand in die moeilikheid beland nie.”

– Aina* van Maleisië

Aina is die eerste bekeerling van Islam in haar dorp. Sedert haar bekering tot Christenskap is sy baie versigtig. Sy wil nie die aandag trek van Moslem-familielede en die owerhede nie.

*Naam verander weens sekuriteitsredes.

pray

Bid vir Maleisië

  • Bid dat geheime gelowiges in staat sal wees om byeen te kom en bemoedig te word om getrou aan Jesus te bly. 
  • Bid vir krag vir Christene wat as minder belangrike burgers behandel word in hul daaglikse lewens – mag hulle weet dat hulle waarde in Christus gevind word. 
  • Bid dat Christene sal volhard in hul geloof, ten spyte van alles wat hulle in die gesig staar. 

ONS WERK

Geopende Deure doen voorbidding vir gelowiges in Suidoos-Asië wat intense vervolging ervaar, sowel as ondersteuning deur voorspraak en die skep van bewustheid rakende die Kerk se situasie. 

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek