skip to Main Content
Ranglysposisie   42
2021 ranglysposisie   25
Streek   Midde-Ooste
Bevolking   84 515 000
Christelike bevolking   170 000 (0,2%)
Meederheidsgeloof   Islam

42Turkye

Christene in Turkye ervaar ontsettende druk weens baie sterk en toenemende godsdienstige nasionalisme in die land. Die regering teiken selfs buitelandse Christene binne sy grense, asook buitelandse eggenote van Turkse burgers, voortdurend.

Tegnies gesproke is dit nie onwettig vir Moslems om tot bekering na Christenskap te kom nie, maar enige Moslem wat besluit om Jesus te volg is onder geweldige spanning vanaf hul families en gemeenskappe, wat dikwels daarop aandring dat hulle na Islam terugkeer. Hierdie gelowiges word soms gedwing om hul bekering weg te steek en ʼn dubbele lewe te lei.

Selfs Christene wat nie vanaf Islam tot bekering gekom het nie, word meestal nie as volle lede van die Turkse samelewing gesien nie en ervaar gevolglik allerhande wetlike en burokratiese struikelblokke. Alle Christene het beperkte toegang tot staatswerk en ervaar ook diskriminasie in private indiensneming, veral in werk wat met die regering verbind word.

Wat het vanjaar verander? Hoewel Turkye se posisie op die Wêreldwaarnemingslys gedaal het, behou die land sy status as ʼn plek waar Christene kan verwag om aansienlike teenkanting weens hul geloof te ervaar. Turkye se identiteit word toenemend aan Islam gekoppel, so enigeen buite dié raamwerk van godsdienstige nasionalisme ervaar agterdog en diskriminasie. Alle Christene is onder druk in Turkye, maar bekeerlinge vanaf Islam en vlugtelinge vanaf lande soos Iran, Irak en Sirië is beslis die kwesbaarste.

Ontmoet Hans-Jurgen Louven

“Die enigste rede waaraan ek kan dink waarom ek gedwing is om pad te gee, is omdat ons gelowiges is en soms ons geloof met die plaaslike mense gedeel het.”

pray

Bid vir Turkye

  • Bid vir Christene in Turkye wat in ʼn plek bly, werk en aanbid waar hulle skynbaar nie welkom is nie. Bid vir bevryding van diskriminasie en ʼn toenemende bewustheid van God se liefde en genade. Vra God om bekeerlinge vanaf Islam te beskerm en om hulle na ʼn plek te bring waar hulle Hom vrylik kan aanbid.
  • Vra God om Geopende Deure se bediening aan vlugtelinggemeenskappe in Turkye te versterk, veral ons ondersteuning aan Iranse gelowiges. Bid dat God die Sentrums van Hoop wat nou in Turkye funksioneer, sal ophef en hierdie gemeenskappe sal gebruik om meer mense na Hom te lei.
  • Bid vir die leierskap van Turkye en dat hulle sal besef dat Turkse Christene deel van hul land se samestelling is. Bid dat gelowiges in staat sal wees om sonder diskriminasie te werk.

Hoe help Geopende Deure Christene in Turkye?

Geopende Deure skep wêreldwye gebedsondersteuning vir vervolgde gelowiges in Turkye.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Back To Top
×Close search
Soek