skip to Main Content
Streek   Midde-Ooste
Bevolking   10 209 000
Christelike bevolking   180 000 (Geopende Deure-beraming)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   38
2020 Ranglysposisie   33

38Jordanië

In vergelyking met Christene wat in ander Midde-Oosterse lande bly, het die meeste Christene in Jordanië ʼn veilige en stabiele lewe en geniet hulle ʼn relatiewe hoë vlak van godsdiensvryheid. Koning Abdullah II en sy regering is skynbaar verdraagsaam en ondersteun erkende kerke tot ʼn sekere mate. Die meeste gelowiges in Jordanië behoort aan Ortodokse of Rooms-Katolieke Kerke.

Christene ervaar egter steeds diskriminasie met indiensneming en beperkings teen openbare prediking. Onherkenbare kerke, en veral dié wat aktief evangeliseer, kan teistering deur die openbare owerhede ervaar. Hoewel Jordanië daarvan hou om homself as ʼn baken van verdraagsaamheid en dialoog tussen verskillende gelowe voor te doen, hou radikale Sunni-Moslems en jihadiste wat vanaf Sirië en Irak terugkeer steeds ʼn bedreiging vir die Christengemeenskap in.

Verder kan die openlike getuienis van ʼn Christen wat vanaf Islam bekeer is se geloof tot aanrandings, arrestasie en selfs die dood lei. Christene wat aktief by evangelisasie betrokke is en/of bekeerlinge vanaf Islam bystaan, kan ernstige bedreigings en onderdrukkings in hul daaglikse lewens in die gesig staar. Die druk bly baie hoog vir Christene wat aan dié groepe behoort.

Ontmoet Tareq*

“Toe die leier van ʼn Bybelstudiegroep saam met my gebid het, het ek gevoel hoe die Heilige Gees my vul. Daardie oomblik het my lewe verander. Ek was voorheen ʼn boelie en ʼn moeilikheidmaker. Maar nou is ek ʼn toegewyde lid van hierdie groep en woon ek die Bybelstudiebyeenkomste twee keer per week by. Ek is nou ʼn nuwe skepping in Jesus Christus. Ek lyk al meer soos Hy.”

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Jordanië

  • Bid vir Christene wat in ongeregistreerde kerke aanbid. Bid dat hulle in staat sal wees om aan te hou om te aanbid en dat die godsdiensvryheid wat die regering beloof meer as net leë woorde sal wees.
  • Bid vir volgelinge van Jesus wat Islam verlaat het. Bid dat hulle nie deur hul families onderdruk en verwerp sal word nie, en dat hulle veilig sal wees van enige skade.
  • Bid vir die leiers in Jordanië sodat hulle toenemend ontvanklik sal wees vir godsdiensvryheid, en dat die hoop van Jesus hul harte en denke sal transformeer om Hom te volg.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Jordanië te help?

Geopende Deure werk saam met plaaslike vennote en kerke in Jordanië. Hul betrokkenheid word gewy aan die voorsiening van opleiding aan Christene, sowel as verligting, rehabilitasie en navorsing vir die situasie waarin volgelinge van Jesus hulself bevind. Geopende Deure bevorder ook gebedsondersteuning vir Christene in Jordanië.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ONLANGSE NUUS

Back To Top
×Close search
Soek