skip to Main Content
Streek   Asië
Bevolking   33 236 000
Christelike bevolking   345 000 (1,0%)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   21
2020 Ranglysposisie   18

21Oesbekistan

Kerkleiers, waarvan die meeste mans is, word dikwels aan vervolging deur die owerhede onderwerp. Hulle word dikwels beboet, aangehou, visas geweier om die land te verlaat of onder huisarres geplaas. Die redes vir boetes sluit in die hou van onwettige byeenkomste, die besit van Christelike literatuur of selfs liedjies op ʼn slimfoon.

Buite die Kerk word Christen-mans oorgesien vir bevorderings in die werkplek, en sakemanne wat Jesus volg word fyn dopgehou deur die owerhede en ervaar obstruksie deur plaaslike Moslems. Die finansiële ontberings wat deur vervolging veroorsaak word, kan vernietigend wees vir families, wat op mans staatmaak om kos op die tafel te sit.

Bekeerlinge tot die Christelike geloof is ook kwesbaar vir misbruik in die werkplek. Verpligtende militêre diens kan Christen-mans aan verdere teistering en vyandigheid blootstel.

Ontmoet Aziz*

“Ná my bekering tot die Christelike geloof wou my broer niks met my te doen hê nie. My pa, suster en ander familielede het in dieselfde dorp gebly… Ek het my broer probeer besoek. Hy het elke keer baie kwaad geword sodra hy my sien, en gesê: “Gaan weg, wat doen jy hier? Ek wil niks met jou te doen hê nie!”

Aziz* is ʼn Gelowige vanuit ʼn Moslemagtergrond in Oesbekistan. Sy broer was woedend toe Aziz tot geloof gekom het, en het selfs een keer met ʼn klein vragmotor in sy huis vasgery. Hy het ook gedreig om Aziz se huis af te brand. Hulle het vir 20 jaar geen kontak gehad nie.

Sy broer se seun (Aziz se broerskind) het egter ook ʼn Christen geword. Sy pa het hom uit woede so erg aangerand dat hy in die hospitaal opgeneem is. Maar in die somer van 2019 het Aziz se broer skynbaar van houding verander en na Aziz uitgereik. Hy het ernstig siek geword, en het Aziz toegelaat om vir hom te bid en die Evangelie met hom te deel.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Oesbekistan

  • Bid dat die nuwe leierskap van president Shavkat Mirziyoyev welkome veranderinge vir die land se Christen-bevolking sal bring.
  • Bid dat die Heilige Gees gelowiges wat druk en vervolging ervaar, sal bemoedig, toerus en bemagtig.
  • Vra vir deurlopende beskerming en versorging vir kerkleiers in Oesbekistan, wat geweldige druk in hul rol ervaar.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Oesbekistan te help?

Geopende Deure versterk die vervolgde Kerk in Sentraal-Asië met Christelike literatuur, Bybelse en beroepsopleiding, en sosio-ekonomiese ontwikkelingsprojekte. Ons voorsien ook onmiddellike hulp aan gelowiges in Sentraal-Asië wat in die tronk gegooi word, deur hul families en gemeenskappe verwerp word, en van lewensmiddele en werk ontneem word weens hul geloof in Christus.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek