skip to Main Content
Streek Sentraal-Asië
Christelike bevolking 1% Christene in die land
Meederheidsgeloof Islam
2020 Ranglysposisie 18
2019 Ranglysposisie 17

18Oesbekistan

Oesbekistan bly steeds die Sentraal-Asiatiese land met die ergste beperkings op godsdiensvryheid. Geen godsdienstige aktiwiteite word toegelaat, buiten die instansies wat deur die staat bestuur en beheer word, nie.

Christene word as ’n bedreiging vir die regering beskou, en veral Protestante word gereeld as “ekstremiste” gebrandmerk, want hulle beoefen hul geloof buite die goedgekeurde staatstrukture. Gelowiges ervaar vervolging van die staat deur die polisie, geheime dienste en plaaslike owerhede, wat godsdienstige aktiwiteite op verskeie maniere dophou (afluistertoestelle in huise en fone, die infiltrering van groepe, ens.) – hulle woon selfs kerkdienste by.

Die Islamitiese kultuur in Oesbekistan beteken dat Gelowiges vanuit ʼn Moslemagtergrond dit spit van vervolging afbyt. Hulle ervaar druk en somtyds fisieke geweld van hul families en gemeenskappe om hulle te dwing om terug te keer na Islam

GETUIENIS

“Elke keer wanneer ek vervolging ervaar, vra ek myself: ‘Hoekom is ek nog hier?’ Ek wou my land al lankal verlaat. Maar dan herinner ek en my vrou onsself aan hoekom ons nog hier is: Om Jesus te dien.” – Pastoor Adel* van Oesbekistan

Adel het as ’n Moslem grootgeword. In sy twintigs het hy die Jesus-film gesien en die Bybel gelees. Adel se pa was woedend, maar nadat hy bankrot gespeel het en alle hoop verloor het, het hy ook vir Jesus ontmoet. Adel is tans die pastoor van ’n ondergrondse kerk. Hulle ontmoet in die geheim om Jesus te aanbid.

*Naam verander vir sekuriteitsredes

pray

Bid vir Oesbekistan

  • Bid dat God die owerhede se oë blind sal maak vir die aktiwiteite van die Kerk.
  • Bid vir Christelike bekeerlinge vir beskerming en dapperheid om as Christene te leef in ’n vyandige Moslem-samelewing, wat beide teen hulle diskrimineer en staatsparanoia aanvuur.
  • Bid vir gelowiges wat onder huisarres leef, en wat dikwels bespot en liggaamlik aangeval word deur hul families.

ONS WERK

Geopende Deure versterk die vervolgde Kerk in Sentraal-Asië deur literatuur-verspreiding, Bybelse onderrig, kinder-/jeugopleiding, vrouebediening, voorspraak en bewustheidsopleiding, beroepsopleiding, sosio-ekonomiese ontwikkelingsprojekte en voorbidding vir die gelowiges in die streek.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek