skip to Main Content
Streek   Noord-Afrika
Bevolking   11 903 000
Christelike bevolking   23 100 (0,2%)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   26
2020 Ranglysposisie   34

26Tunisië

Die gemiddelde druk op Christene is baie hoog. Hoewel elke lewensaspek van ʼn gelowige baie hoë vlakke van druk behels, is vervolging die ergste in die familie- en kerklewe. Dit is veral van toepassing op Christene wat vanaf Islam bekeer is, omdat hul nuwe geloof dikwels teengestaan word – soms gewelddadig – deur beide hul familie en gemeenskap. Verder is dit ook moeilik, indien nie onmoontlik nie, vir bekeerlinge vanaf Islam om hul geloof openlik uit te leef as hulle aansienlike druk en teenkanting wil vermy.

Die meeste van hierdie bekeerlinge verkies om hul geloof weg te steek, en kan nie openlik aanbid en as Christene leef nie. Die vyandigheid en druk wat hulle in die gesig staar vanaf die omliggende gemeenskap en samelewing maak dit gevaarlik om hul geloof met hul gesinslede, familie, bure, vriende en kollegas te deel. Hulle vind dit ook moeilik om vir aanbidding en samesyn bymekaar te kom weens die risiko van blootstelling, veral as hulle deur Tunisiese sekuriteitsdienste gemonitor word.

Ontmoet Islém*

“My familie dink steeds dat ek ʼn Moslem is. Slegs my ma weet dat ek ʼn Christen is, en sy aanvaar dit. My pa weet niks hiervan nie. Hy is ʼn aangename man, maar hy wys soms sy ander kant. ʼn Mens weet nooit hoe hy sal reageer as ek hom vertel dat ek ʼn Christen is nie.”

Islém* het tot bekering gekom, maar haar pa mag nie daarvan weet nie. Meisies en vroue in Noord-Afrika mag nie alleen uitgaan, of die waarheid oor God of godsdiens ondersoek, nie. Die meeste van Islém se familielede, insluitende haar pa, weet nie van die groot verandering in hierdie 22-jarige vrou, wat as ʼn Moslem grootgemaak is, se lewe nie. Maar Islém volg nou vir Jesus Christus as haar Here, in diep geheimhouding van haar Moslem-omgewing.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

Bid vir Tunisië

  • Daar is baie eensame gelowiges in Tunisië. Bid dat hulle ander gelowiges sal vind om mee in verbinding te tree, en bid vir sterk en vrugbare samesyn.
  • Bid asseblief dat die lig, vrede en liefde van Christus die gees van intimidasie en vrees wat sommige Tunisiese gelowiges ervaar, sal oorkom. Bid dat Tunisiese Christene sal aanhou om in die Gees te bid om hul gedagtes vry van vrees, intimidasie en verwarring te hou.
  • Bid vir vroulike gelowiges in Tunisië wat met trauma sukkel. Bid dat God hulle sal seën. Bid dat hulle sekuriteit en hulp in Christus sal vind.
  • Bid vir die president van Tunisië, wat nou eers ʼn jaar aan bewind is. Bid dat sy tyd aan bewind nuwe vryhede vir Christene sal bring.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Tunisië te help?

In samewerking met plaaslike vennote en kerke, ondersteun Geopende Deure die Kerk in Tunisië op ʼn wye verskeidenheid maniere. Geopende Deure voorsien deur inheemse vennote opleiding, Christelike literatuur, sosio-ekonomiese ontwikkeling en voorspraakopleiding om vir die regte van Tunisiese Christene op te staan. Geopende Deure bevorder ook gebedsondersteuning vir gelowiges in Tunisië.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ONLANGSE NUUS

Back To Top
×Close search
Soek