skip to Main Content
Ranglysposisie   15
2021 ranglysposisie   12
Streek   Midde-Ooste
Bevolking   19 586 000
Christelike bevolking   638 000 (3,3%)
Meederheidsgeloof   Islam

15Sirië

Hoewel die openbare bedreiging van ISIS grootliks bedaar het, moet Christene in Sirië steeds sukkel met daaglikse vervolging wat gewelddadig kan word. In gebiede waar Islamitiese ekstremistiese groepe aktief is, word leiers van die geskiedkundige kerkgemeenskappe geteiken omdat hulle meer sigbaar is. Leiers van ander Christelike groepe is egter ook kwesbaar omdat hulle meer aktief in evangelisasie is. Kerkgeboue word in baie dele van Sirië waar Islamitiese ekstremiste in beheer was (of beheer behou) heeltemal vernietig. Waar ekstremiste die gebied beheer, is enige openbare uitdrukking van geloof gevaarlik. Boonop leef elke Christen in Sirië met die konstante besef dat Islamitiese ekstremiste die land nie noodwendig verlaat het nie – hulle het slegs teruggetrek tot in die skaduwee en kan in die toekoms terugkeer na die openbare lewe.

Wat het vanjaar verander? Geweld teenoor Christene het afgeneem in Sirië, wat voorwaar blye nuus is. Tog bly die land hoog op die Wêreldwaarnemingslys. Aangesien die Christen-bevolking in Sirië weens die burgeroorlog verminder het, kom al meer Siriese Christene vanuit ʼn Moslem-agtergrond. Dit maak hulle groter teikens omdat die regering wil verseker dat daar geen sosiale omwenteling weens godsdienstige omskakeling is nie, en families en gemeenskappe kan Christene wat vanaf Islam tot bekering kom verwerp, straf of selfs aanval.

Ontmoet Anwar

“Jesus is alles vir my. Toe ek niemand gehad het nie, was Hy by my, my broer, my metgesel, my beste vriend. Ek praat voortdurend met Hom en maak op Hom staat, Jesus het werklik my lewe gered. Toe ek myself wou doodmaak, het Hy my teruggetrek en vir my hoop vir die toekoms gegee. Wanneer dinge skeefloop, ontsnap ek na Jesus. Ek weet Hy het ʼn goeie plan vir my lewe.”

Anwar, ʼn Christen in Sirië wat ondanks sy pa se status as ʼn godsdiensleier sy familie se Moslem-geloof verlaat het.

pray

Bid vir Sirië

  • Bid vir die politieke en militêre situasie in Sirië. Bid dat God vrede vir die land sal bring en diegene wat in beheer is se harte sal versag om vir die kwesbaarste lede van die Siriese samelewing te voorsien.
  • Bid vir Christene in Sirië, veral kerkleiers en bekeerlinge vanaf Islam. Bid dat God hulle teen geweld sal beskerm en hulle ook geestelik sal versterk wanneer die daaglikse lewe ondraaglik voel. Vra God om hul harte met liefde vir Hom te laat ontvlam en om aan hulle die kennis te gee dat die wêreldwye Kerk hulle bystaan.
  • Vra God om die kerke saam met wie Geopende Deure in Sirië werk, te versterk. Vra Hom om ons leierskap en dissipelskapopleiding te seën. Bid dat God die bedienings by ons Sentrums van Hoop sal versterk, sodat hulle bakens van God se vrede sal word vir Christene wie se lewens deur oorlog en Islamitiese ekstremisme verwoes is.

Hoe help Geopende Deure Christene in Sirië?

Geopende Deure werk saam met die plaaslike Kerk in Sirië deur die leierskap te versterk en hulp aan die Siriese Kerk te bied om ʼn baken van hoop in die land te word. Geopende Deure ondersteun die verspreiding van literatuur, Bybelse dissipelskap en opleiding, traumaberading en die vestiging van gemeenskapsentrums (Sentrums van Hoop) wat dienste aan Siriese Christene en hul bure bied.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Back To Top
×Close search
Soek