skip to Main Content
Streek Midde-Ooste
Christelike bevolking 0.5% Christene in die land
Meederheidsgeloof Islam
2020 Ranglysposisie 15
2019 Ranglysposisie 13

15Irak

Die self-geproklameerde Islamitiese Staat (IS) in Irak se territoriale nederlaag het die vlakke van vervolging in dié land verminder. Hul ideologie het egter agtergebly en Islamitiese ekstremisme is steeds ’n probleem in Irak. Baie militante het weer met die bevolking saamgesmelt. Dreigemente van ekstremistiese groepe maak dit moeilik vir terugkerende Christene om veilig te voel.

Baie families, wat deur IS gedwing is om van hul tuistes te vlug, was in staat om na die Nineve-vlaktes terug te keer. Hulle het begin om hul lewens en gemeenskappe met behulp van hul wêreldwye Kerkfamilie se ondersteuning en gebed, asook met behulp van Geopende Deure se plaaslike kerkvennote, te herbou.

Die druk op Christene vanuit ’n Moslem-agtergrond is erg. Dus hou hulle dikwels hul geloof ’n geheim vir hul families en die samelewing. Hulle loop die gevaar om onterf te word, asook om die reg en vermoë om te trou te verloor. Om Islam openlik te verlaat, lei tot moeilike situasies regdeur die land.

GETUIENIS

“Eerlikwaar, die huis was so erg beskadig dat ek nie gedink het dit sou moontlik wees om dit te herstel nie. Maar ek dank God en almal wat ons gehelp het om dit te herbou.”

– Noeh, ’n tienerseun van Irak

Toe IS die Nineve-vlaktes binnegeval het, moes Noeh en sy familie vlug met niks behalwe die klere aan hul lywe nie. Hul huis is in die aanval vernietig. Hulle was te danke aan die ondersteuning van Geopende Deure-vennote in staat om terug te trek na hul tuisdorp en om hul huis te herstel. Hulle wil, soos baie ander Irakse Christene, in dié land bly om die lig daar te wees.

pray

Bid vir Irak

  • Dank God vir die baie ontwortelde persone wat in staat was om na hul dorpies terug te keer en hul huise op die Nineve-vlaktes te herbou.
  • Bid vir werk sodat Christene in Irak kan aanbly en die lig van Jesus in hul gemeenskap kan wees.
  • Bid dat die Kerk sal kan voortgaan om genesing te bring aan die nasie van Irak.

ONS WERK

Geopende Deure ondersteun die Kerk in Irak in samewerking met plaaslike vennote en kerke deur opleiding, die verspreiding van Bybels en Christelike literatuur, mikrolenings, strukturele hulp om huise en kerke te herstel, noodleniging en voorbidding.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Back To Top
×Close search
Soek