skip to Main Content
Streek   Noord-Afrika
Bevolking   37 071 000
Christelike bevolking   31 500 (0,1%)
Meederheidsgeloof   Islam
2021 Ranglysposisie   27
2020 Ranglysposisie   26

27Marokko

Die gemiddelde druk op Christene in Marokko bly hoog. En die druk is selfs hoër vir bekeerlinge vanaf Islam. Hulle kan hul erfregte of selfs toesig oor hul kinders verloor.

Bekeerlinge ervaar teenkanting van familielede, wat hulle wil verhoed om hul nuwe geloof openlik uit te leef – dit beteken dikwels dat nuwe Christene nie toegelaat word om in ʼn kerk of Christelike seremonie gedoop te word, te trou of begrawe te word nie. Veral in landelike gebiede staar volgelinge van Jesus beduidende vyandigheid in die gesig vanaf hul plaaslike gemeenskap en regering.

Die Marokkaanse strafkode skep ook probleme vir Marokkaanse Christene. Volgens die kode is dit ʼn kriminele oortreding om “die geloof van ʼn Moslem te laat wankel”. Dit hang natuurlik grootliks af van die kontekstuele interpretasie, maar prakties beteken dit dat dit baie moeilik vir Christene is om hul geloof te deel en dat kerke verhoed word om hul gemeenskappe te bereik. Boonop word voorspraakmakers van die Christendom deur Islamitiese ekstremiste geteiken vir gewelddadige aanvalle.

Ontmoet Abdallah*

“Selfs al druk hulle ʼn mes teen my keel, kan ek nie sê dat Jesus nie bestaan nie. Ek kan Jesus nie ignoreer nie, ek kan net nie. Ek vind dit ook onmoontlik om stil te bly oor my geloof. Selfs in ʼn taxi, in die trein, in ʼn kruidenierswarewinkel, wanneer ek hoor dat iemand slegte dinge oor Jesus of Christene oor die algemeen sê, kan ek nie stilbly nie.”

Abdallah*, ʼn bekeerling vanaf Islam in Noord-Afrika

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

BID VIR MAROKKO

  • Bid vir eenheid in die Marokkaanse Kerk. Gelowiges is regoor die land versprei en ken mekaar nie goed nie. Spesiale pogings moet aangewend word om verenig te word.
  • Bid vir kinders in plaaslike skole. Islam word in baie verskillende vakke op skool aan hulle geleer. Christen-kinders vind dit verwarrend, aangesien hulle by die huis iets anders geleer word. Bid dat hulle nie verward sal voel nie, maar dat hulle in hul binneste die waarheid sal weet.
  • Bid vir Christene wat by maatskaplike werk betrokke is. Hulle is ʼn goeie voorbeeld van die versorging van kwesbare mense in die gemeenskap en ʼn getuienis in die samelewing. Bid dat God aan mense visie sal gee oor hoe om by hierdie werk betrokke te wees.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Marokko te help? 

In samewerking met plaaslike vennote en kerke, ondersteun Geopende Deure die Kerk in Noord-Afrika op verskeie maniere. Deur vennote verskaf Geopende Deure opleiding, Christelike literatuur, mikrolenings, opvolgbediening deur verskillende mediakanale en voorspraakopleiding om vir die regte van Christene op te staan. Geopende Deure bevorder ook gebedsondersteuning vir gelowiges in Marokko.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ONLANGSE NUUS

Back To Top
×Close search
Soek