skip to Main Content
Streek   Asië
Bevolking   835 000
Christelike bevolking   30 000 (Geopende Deure-beraming)
Meederheidsgeloof   Boeddhisme
2021 Ranglysposisie   43
2020 Ranglysposisie   45

43Bhoetan

In Bhoetan neem die regering aan dat alle burgers Boeddhiste is. Enigeen wat tot bekering kom na Christenskap, word met agterdog deur hul bure, vriende en naby familielede dopgehou. Pogings word gewoonlik aangewend om hulle terug te lok na hul vorige godsdiens. Godsdienstige leiers, die plaaslike gemeenskap en familielede werk dikwels saam om dit te bewerkstellig. Indien dit misluk, word bekeerdes deur hul families verwerp. Aangesien die lewe in Bhoetan baie gemeenskaplik is en die nabyheid en beskerming van familie belangrik is, is verwerping ʼn ernstige vorm van vervolging teenoor bekeerdes vanaf Boeddhisme na Christenskap.

Geen Christelike kerk in Bhoetan word amptelik deur die regering erken nie – alle Christene wat saam aanbid, aanbid tegnies onwettig. Plaaslike owerhede weier dikwels om aan Christene ʼn “geen-beswaar sertifikaat” uit te reik. Dié dokument word benodig vir leningsaansoeke, die registrasie van eiendom, werksaansoeke en die hernuwing van ID-kaarte. Die teenwoordigheid van Christene word veral in landelike gebiede erg deur Boeddhistiese monnike teengestaan.

Boeddhisme is ʼn integrale deel van die daaglikse lewe in Bhoetan. Regeringsamptenare sal doen wat ook al nodig is om die land se Boeddhistiese erfenis te bewaar. Talle amptenare word erg beïnvloed deur Boeddhistiese monnike, en dit is ʼn jarelange gebruik dat monnike in en vir die regering werk.

Ontmoet Miriam*

“Ek het in ʼn Boeddhistiese familie grootgeword, waar ek groot verantwoordelikheid gehad het om die gode te behaag wat my voorvaders aanbid het. Ek moes aan al die kulturele en tradisionele gebruike deelneem wat ons as ʼn Boeddhistiese familie beoefen het. Maar nadat ek ʼn Christen geword het, het ek besef dat ons so baie dinge verkeerd doen. Dit was soos om uit die donkerte te kom en weer te kon sien.”

Miriam het ʼn uitgeworpene geword nadat sy Jesus Christus as haar Verlosser aanvaar het – sy is verwerp deur die familie en gemeenskap waarvan sy eers deel was. Daar is geen omdraaikans vir Miriam nie – sy het gekies om as ʼn uitgeworpene te lewe en haar kruis te dra. God gebruik haar egter om ander Christenvroue te bemoedig en te ondersteun.

*Naam vir sekuriteitsredes verander.

pray

BID VIR BHOETAN

  • Die Bhoetanese Kerk is verdeel. Denominasionalisme is een faktor wat eenheid in die Kerk verhoed. Bid asseblief vir eenheid, rede en begrip onder die kerke in Bhoetan.
  • Godsdienstige leiers doen moeite om skole te besoek om godsdienstige praatjies vir leerlinge aan te bied. Hulle tref talle maatreëls om Boeddhiste te help om Boeddhisme te bevorder en die Boeddhistiese geloof onder jongmense in Bhoetan te versterk. Bi dat die Christene in Bhoetan sterk in hul geloof sal staan, ondanks Boeddhisme se sterk invloed in die land.
  • Bid asseblief vir kerke in sentraal-suid Bhoetan. Die meeste kerke word voortdurend deur die owerhede dopgehou, en verhinder of selfs verhoed om te aanbid en bymekaar te kom vir samesyn. Vra God om aan gelowiges wysheid te gee om te weet hoe om in hierdie situasie te reageer, en dat Hy die owerhede se harte sal versag sodat hulle Christene sal toelaat om vrylik te aanbid.

Wat doen Geopende Deure om Christene in Bhoetan te help?

Deur ons plaaslike vennote, verskaf Geopende Deure onmiddellike hulp aan Bhoetanese gelowiges wanneer hulle geloof in Christus daartoe lei dat hulle in die tronk beland, deur hul families en gemeenskappe verwerp word, en van hul lewensmiddels en werk ontneem word. Ons versterk ook die vervolgde Kerk in Bhoetan met behulp van vennote deur literatuurverspreiding, dissipelskap, vervolgingsvoorbereidheid en gebedsondersteuning.

TEKEN IN om jou weeklikse Gebedsflitse te ontvang

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

ONLANGSE NUUS

Back To Top
×Close search
Soek